ASZF
Általános Szerződési Feltételek
- 1. Általános információk:
A jelen általános szerződési feltételek a Shading Solutions Hungary Kft. szerződéseihez kapcsolódnak és az általa forgalmazott termékek, rendszerek és szolgáltatások átadásának és átvételének, a termékek/szolgáltatások ellenértéke megfizetésének szabályaira terjednek ki.
Vállalkozás adatai:
Shading Solutions Hungary Kft.
Cím: 1119 Bp. Andor u.21/C.Fszt.1.
Cégjegyzék szám: 01-09-412731
Adószám: 32221428-1-43
Bankszámlaszám: 10403136-50527078-78521001 (K&H Bank)
Elektronikus elérhetőség: redony.napellenzok@gmail.com,
E-mail cím: redony.napellenzok@gmail.com
Telefonos elérhetőség: +36-30-462-0092, (továbbiakban: Vállalkozás)
A Vállalkozás fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF feltételeinek bárminemű megsértése esetén a szerződést érvénytelennek tekintse, annak további jogi következményeitől magát mentesítse.
- 2. Általános és Értelmező Rendelkezések:
Ajánlati kötöttség: A vállalkozás 10 napos ajánlati kötöttséget vállal az ajánlatának a Megrendelő részére való elektronikus elküldését követően, amennyiben a megadott méretek, paraméterek a valóságtól jelentősen nem térnek el.
Az ajánlat normál szerelési viszonyok mellett érvényes, nem tartalmazza pl.: állványozás költségét vagy bárminemű munkagép költségét.
Szolgáltatás díja: Az egyes termékek vételára, a megadott műszaki tartalommal, a megrendelőlapon feltüntetett mennyiség és termékspecifikus (szín, hajtásoldal, kezelés, elektronika stb.) leírásokban foglalt módon, valamint a telepítés és szállítás költségével együttesen. Az elvégzendő árnyékoló javításának díja a felhasználandó javítási alkatrészek felhasználásával.
Tulajdonjog fenntartás: A Vállalkozás a szállított termékeken fennálló tulajdonjogát a vételár és valamennyi szolgáltatás díjának és a szerződéssel kapcsolatos valamennyi költség teljes kiegyenlítéséig fenntartja. Azon termékeknek a beépítés helyéről történő elszállíthatóságát, amelyeknek a tulajdonjogát nem szerezte meg, a Megrendelő többletköltsége, az kizárólag a Megrendelőt terheli.
- 3. Teljesítési és pénzügyi alapfeltételek:
Szerződés létrejötte:
Késztemék esetén: Vállalkozási szerződésnek a Vállalkozás és a Megrendelő által aláírt, dátummal ellátott, ezáltal elfogadott, a Vállalkozás által elkészített megrendelés és/vagy elektronikus visszaigazolás tekinthető.
A Vállalkozás szóbeli megrendelést nem fogad el.
Árnyékoló javítás esetén:
Megrendelő a vállalkozást szóban, illetve elektronikus formában bízza meg a javítás elvégzésével, melyről a helyszínen munkalap készül.
Megrendelésnek minősül a Vállalkozás árajánlatának a Megrendelő részéről történő írásos,( javítás esetén szóbeli) visszaigazolása (szerződés vagy megállapodás), valamint az árajánlatban szereplő termékek, rendszerek vagy szolgáltatások ellenértékének előlegként való megfizetése a következők szerint:
- 50 000 Ft feletti megrendelés esetén az előleg mértéke 50%.
Vállalkozás a megrendelőlapon feltünteti a megrendelés tárgyát képező tételeket, megjelölve annak várható szállítási határidejét. A Megrendelésben szereplő termékek vagy rendszerek ellenértékének maradéka azok átvételekor esedékes, Vállalkozó szerződésszerű teljesítésekor.
Amennyiben a Megrendelő a megrendelés és az átvétel (szerződésszerű teljesítés) közötti időszak alatt megrendelését visszavonja, úgy a Vállalkozás az alábbi kötbér rendszert alkalmazza:
- 4 munkanapon belüli lemondás esetén az előleg visszafizetésre kerül,
- 4 munkanapon túli lemondás esetén az előleg 50 %-ka nem kerül visszafizetésre, mivel a gyártási folyamat már nem visszavonható.
Amennyiben a Vállalkozás hibájából vagy hanyagságából a Megrendelés teljesítése meghiúsul, úgy a Vevőt az előleg jegybanki alapkamattal növelt összege illeti meg. A Megrendelő ilyen esetben további kötbér érvényestésére nem jogosult. A Vállalkozás ilyen jellegű meghiúsulás esetén a bekért előleget Megrendelő részére 8 napon belül visszatéríti. Garanciális visszatartást a Vállalkozás nem fogad el.
Késedelmes fizetés jogkövetkezményei: Késedelmes fizetés esetén a késedelem idejére a Megrendelő a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresének megfelelő mértékű késedelmi kamatot fizet a Vállalkozó részére a vételár megfizetésével együtt.
- 4. A szerződés módosítása:
A 3. pont szerint létrejött szerződés módosítása megrendelés módosítással történhet, kizárólag írásban, a gyártásba adás és a Megrendelés Visszaigazolás dokumentum visszaküldése előtt, a módosítás műszaki és pénzügyi vonatkozásainak dokumentálásával, és az 3. pont szerinti aláírásával. Amennyiben a Megrendelő legkésőbb a megrendelés visszaigazolásán nem jelzi a módosítási szándékát, annak beérkezése után a Vállalkozás semmilyen módosítást nem tud elfogadni, kizárólag egy újabb szerkezet rendelésével. Ebben az esetben mindkét termék árát meg kell fizetni.
Pótmegrendelés: A Pótmegrendelés minden esetben új megrendelésnek minősül, amelyről külön írásos megrendelés szükséges. Elszámolása, határideje egyedileg kerül meghatározásra függetlenül az eredeti (alap) szerződéstől.
- 5. A megrendelés teljesítése:
Beépítés: A Vállalkozás a Megrendelővel kötött vállalkozási szerződés alapján vállalja a Megrendelő által kért termékek beépítését. A Vállalkozás a megrendelőlap alapján csak akkor tudja a beépítést megkezdeni, ha ahhoz a Megrendelő a megfelelő munkaterületet biztosítja. A munkaterület megfelelőségét mindig az elvégzendő egyedi munka jellege határozza meg.
Kötbér: A kötbér egy, a megrendelés nem teljesítése vagy nem szerződésszerű teljesítése esetére kikötött pénzösszeg, ami szerződésszegés esetén kártérítésként szolgál a Megrendelő fél részére, amennyiben a késedelmes teljesítést a Vállalkozás és a Megrendelő nem egyeztették le írásban. Késedelmes teljesítési kötbér a mindenkori megrendelés nettó összegének 2%-a, maximum 2500.-HUF/ nap.
Helyszíni felmérés: Külön kérésre, ha a beépítést, mint szolgáltatást is megrendelik, az árnyékolók műszaki paramétereinek gyártása előtti pontosítása végett egyszeri díjmentes felmérést végez a Vállalkozás.
A beépítés a következőket tartalmazza: Egyszeri kiszállási díjat, a beépítéshez szükséges segédanyagokat, a szerkezetek szakszerű rögzítését és beszabályozását, 2,5 m-es szerelési magasságig. 2,5 m-es magasság felett történő szerelés esetén állvány szükséges, melynek díját a beszerelési díj nem tartalmazza, azt a Megrendelőnek kell viselnie.
Amennyiben a beépítés helyszínén jut a Vállalkozás tudomására, hogy a szerelési feltételek eltérnek attól, amelyet a Megrendelő jelzett (pl.: alpin technika, állványzat, emelődaru stb.) az ismételt kiszállási költség a Megrendelőt terheli.
Ha a Vállalkozás az elkezdett munkálatokat a Vállalkozásnak fel nem róható okok miatt nem tudja befejezni, az ebből a helyzetből adódó következmények (többletköltségek, határidő módosulása, stb.) Megrendelőt terhelik.
A beépítés díja kőműves és egyéb javítási munkákat nem tartalmaz. Elektromos hajtású szerkezetek esetén a Vállalkozás tesztüzemelést és finombeállítást végez. Nem tartalmazza a beépítés: - az elektromos hálózat tervezését és kivitelezését, szerkezetek hálózatra történő végleges csatlakoztatását. Ezt a Vállalkozás külön megállapodás és díjazás ellenében végezi el a Megrendelőnek. Elektromos hajtások hálózatra kötése a Vállalkozás által biztosított motorok csomagolásában megtalálható leírás szerint kötelező. Ettől eltérően rákötött szerkezetekre a Vállalkozás jótállást nem vállal.
Az árnyékoló javítás a következőket tartalmazza:
Helyszínen a hibás árnyékoló javítása, szükséges alkatrészek cseréjével.
A termék átadás - átvétele: a Megrendelő vagy az általa megbízott képviselő az átadás-átvételi jegyzőkönyv aláírásával igazolja a munka hiánytalan, hibamentes, I. osztályú minőségben történt elvégzését.
Árnyékoló javítás esetén az elvégzett javítást követően Megrendelő kipróbálja és átveszi a munkát.
- 6. Vis Major:
Amennyiben a Vállalkozás által vállalt kötelezettségek teljesítése rendkívüli időjárási, természeti körülmények, vagy olyan rendkívüli társadalmi, gazdasági körülmények miatt, amelyek a gazdasági életet, termék előállítást, üzletvitelt, életvitelt akadályozzák, késedelmesen vagy nem történik meg, úgy ezért a Vállalkozás nem felel.
- 7. Szavatosság, jótállás:
1. A Vállalkozás szavatossági és jogszabályon alapuló kötelező jótállási kötelezettségére a hatályos jogszabályi rendelkezések az irányadóak.
2. A beépítési útmutató szerint szakszerűen beépített termékekre a Vállalkozás az alább felsorolt ( 1.8.2.) jótállási és szavatossági időtartamokat biztosítja, illetve a mindenkori hatályos garanciális feltételeket alkalmazza, melyek a honlapon is elérhetőek. A termékekre vonatkozó jótállási idő kezdete az a nap, amikor Megrendelő vagy az érdekkörében eljáró harmadik személy a termékek szállítólevelét, illetve szerelés esetén az átadás-átvételi jegyzőkönyvet aláírják, azaz a telepítés megvalósul és átadásra kerül. A Vállalkozó termékei ISO 9001 minőségbiztosítási rendszer keretein belül készülnek, CE jelöléssel (EU-s minősítéssel) rendelkeznek. Nem rendeltetésszerű használat, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás vagy beépítés, erőszakos külső behatás, kőműves munkálatok során előforduló koszolás, sérülés, elemi kár okozta sérülés, vagy a szerkezet illetéktelen megbontása esetén a jótállás nem érvényesíthető.
A Vállalkozás nem vállal jótállást az eszközök működéséhez kapcsolódó berendezésekre, munkákra, amennyiben azokat nem a Vállalkozás telepítette, illetve végezte. A Vállalkozás automatikusan mentesül a jótállási kötelezettségek alól, amennyiben a telepített berendezéseket, eszközöket bárki - nem a Vállalkozás által megbízott személy - megbontja, illetve bármilyen beavatkozást, vagy beavatkozásra, szerelésre utaló tevékenységet végez.
3.Vállalkozás az elvégzett javításra szerelési garanciát vállal, azaz az elvégzett javítást követően Megrendelő kipróbálja és átveszi a munkát. További garanciális kötelezettség nem áll fenn, kivétel képeznek ezalól az újonnan felszerelt alkatrészek. Új akatrészekre 1 év garanciát biztosít a vállalkozás.
· 8. Garancia:
1.A Vállalkozás garanciát vállal, a garanciális feltételek alapján, aminek kezdete, az átadás-átvétel dátumával egyezik meg. A Garancia időn belül a Megrendelő köteles írásban (elektronikus úton is lehetséges) tájékoztatni a Vállalkozást a javítási igényről. A Vállalkozás a jogszabályi előírásoknak megfelelően, köteles azt kivizsgálni, orvosolni 21 naptári napon belül. A Garanciális időszakon belül, a vállalkozás térítésmentesen biztosít alkatrészt, szerelési segédanyagokat, munkadíj nélkül.
Amennyiben a felek közöttük felmerült vitás kérdéseket közvetlen tárgyalások útján nem tudják rendezni, úgy jogvitájuk eldöntésére az ügyértéktől függően alávetik magukat a Megyei Bíróság illetékességének.
2.Garanciális feltételek: Az általunk szerelt árnyékolókra és kiegészítőkre az alább felsorolt idejű garanciát vállaljuk;
- Műanyag redőnyök ( fehér ) : 2 év,
- Hőszigetelt alumínium redőnyok ( kézi és motoros ): 2 év,
- Redőny ,napellenző motorok: 2 év,
- Motoros árnyékoló vezérlések ( távirányítók, kapcsolók, egyéb kiegészítők ): 2 év,
- Napellenzők: 2 év,
- Zsaluziák: 2 év,
- Szalagfüggönyök: 1 év,
- Roletták, reluxák: 1 év,
- Zip Screen oladfedés: 2 év,
- Szúnyoghálók: pliszé 2 év, egyéb szúnyogháló típusokra 1 év,
- Redőny javítás: Csak a cserélt alkatrészre biztosítunk garanciát.
A garancia a felhasználó, vagy harmadik személy által okozott meghibásodásokra nem terjed ki! Amennyiben a Megrendelő az átvett terméket házilag javítja, úgy a Vállalkozás garanciális kötelezettsége megszűnik. Nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásért a garanciát nem áll módunkban vállalni!Amennyiben a felek közöttük felmerült vitás kérdéseket közvetlen tárgyalások útján nem tudják rendezni, úgy jogvitájuk eldöntésére az ügyértéktől függően alávetik magukat a Megyei Bíróság illetékességének.
Megrendelő az ASZF, egy példányát és a garanciális feltételekről szóló tájékoztatást a Vállalkozástól elektronikus formában megkapja, tartalmát a megrendelőlap aláírásával elfogadja!
© Shading Solutions Hungary Kft. 2024